Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου, διοργανώνουν το διάστημα από 30 Μαρτίου έως 1η Απριλίου στον Βόλο, το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας (ΜΧΠΠΑ) και η πρωτοβουλία Ιmagine the City, συνεργατικός σχηματισμός για την ανάδειξη της ταυτότητας του τόπου και την αστική αναγέννηση. Μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, δημιουργοί και επαγγελματίες από τους χώρους του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, της αρχιτεκτονικής και της πολεοδομίας, της γραφιστικής, του επιχειρηματικού χώρου και του εμπορίου, του τουρισμού και του πολιτισμού συναντώνται για ένα τριήμερο ενημέρωσης, δικτύωσης και ψυχαγωγίας με επίκεντρο τη Στρατηγική Προβολή και Ταυτότητα των ελληνικών τόπων. Σκοπός της συνάντησης είναι η οριοθέτηση του αντικειμένου Marketing & Branding Τόπου, η ανταλλαγή γνώσης, εμπειρίας και ιδεών, και η δημιουργία συνεργειών ανάμεσα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα αλλά και την κοινωνία των πολιτών με απώτερο στόχο την αστική αναγέννηση και περιφερειακή ανάπτυξη. Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου θα πραγματοποιηθεί στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τη συμμετοχή συνέδρων από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Το διεπιστημονικό πρόγραμμα περιλαμβάνει πάνω από 140 εισηγήσεις βασισμένες σε 10 θεματικού άξονες που καλύπτουν θέματα όπως: -Καινοτόμα και ερευνητικά εργαλεία για την ανάπτυξη πόλεων και περιφερειών -Συμμετοχικός σχεδιασμός -Τοπικός πολιτισμός και φεστιβάλ -Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη -Προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων -Αξιολόγηση διαδικασιών marketing & branding -Η Eικόνα του Tόπου: αρχιτεκτονική, πολεοδομία design -Eπικοινωνία Ταυτότητας Τόπου: communication design, logo design -Nation Branding: H διεθνής προβολή της Ελλάδας -Place e-marketing & Κοινωνική δικτύωση. Παράλληλα με το επιστημονικό συνέδριο, προγραμματίζονται 10 εκδηλώσεις στην πόλη του Βόλου συνδεδεμένες με το αντικείμενο Marketing & Branding Τόπου με σκοπό την ανάδειξη της αστικής κουλτούρας και την ενεργό συμμετοχή της κοινωνίας των πολιτών στη Διοργάνωση. Το πρόγραμμα εκδηλώσεων περιλαμβάνει: διαδραστικό σταθμό ενημέρωσης πολιτών, συναυλία ARK FESTIVAL με Imam Baildi, Maraveyas Illegal & Locomondo, έκθεση γραφιστικής από την Ένωση Γραφιστών Ελλάδας, έκθεση «Φαντάσου την Πόλη- Βόλος 2012» με αρχιτεκτονικές και πολεοδομικές προτάσεις ανάπλασης, έκθεση Φωτογραφίας και live performance που συντονίζει το ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ, δημιουργικό εργαστήρι για παιδιά από στο Μουσείο του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς, εικαστικές παρεμβάσεις στο αστικό τοπίο από τους καλλιτέχνες graffiti Carpe Diem και την ομάδα Beforelight, καθώς και δυναμικά δρώμενα από τους την ομάδα parkour NSA και την ομάδα ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ. Tο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου βρίσκεται υπό την αιγίδα του ΕΟΤ και του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Δήμο Βόλου και το ΤΕΕ Μαγνησίας, και υποστηρίζεται από το Δημοτικό ΙΕΚ Βόλου. Περισσότερες Πληροφορίες στο http://www.eventora.com/el/Events/placemarketing2012
|