13η Συνεδρίαση του ΔΣ 30-11-2009 |
04/03/2010 |
ΠΗΓΗ: ΦΟΡΕΑΣ |
ΠΡΑΚΤΙΚΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ Νο 13/2009 Στη Λαμία και στα γραφεία του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας, την 30η Νοεμβρίου 2009, ημέρα Δευτέρα και ώρα 6.30, συνήλθαν σε τακτική συνεδρίαση τα μέλη του Δ.Σ. Θέμα 1ο: Έγκριση Πρακτικών της από 29-10-2009 Συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου. Το Διοικητικό Συμβούλιο ύστερα από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων ομόφωνα Α π ο φ α σ ί ζ ε ι εγκρίνει το πρακτικό της από 29-10-2009 συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου. | ΘΕΜΑ 2ο: «Έγκριση του Προϋπολογισμού Χρήσης έτους 2010». Το Δ.Σ. μετά διαλογική συζήτηση Α π ο φ α σ ί ζ ε ι εγκρίνει κατά πλειοψηφία τον Προϋπολογισμό Χρήσης 2010, ο οποίος στη συνέχεια θα υποβληθεί στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας προς έγκριση. | Θέμα 3ο: Λήψη απόφασης για χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης στην Ένωση Συνταξιούχων ΤΕΒΕ-ΟΑΕΕ Νομού Φθιώτιδας για την αγορά του γραφείου τους, ύστερα από αίτησή τους. Το Διοικητικό Συμβούλιο ύστερα από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων ομόφωνα Α π ο φ α σ ί ζ ε ι εγκρίνει την χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης στην Ένωση Συνταξιούχων ΤΕΒΕ-ΟΑΕΕ Νομού Φθιώτιδας για την αγορά του γραφείου τους. | Θέμα 4ο: Ενημέρωση του Διοικητικού Συμβουλίου από τον κ. Πρόεδρο για την Παρουσίαση του Β΄ Σταδίου της μελέτης Γ.Π.Σ. Δήμου Στυλίδας και λήψη απόφασης - τοποθέτησης του Επιμελητηρίου μας επί του θέματος. Το Διοικητικό Συμβούλιο ύστερα από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων Α π ο φ α σ ί ζ ε ι κατά πλειοψηφία, να σταλεί επιστολή προς το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Στυλίδας στα πλαίσια κατάθεσης προτάσεων για το Γ.Π.Σ.Δ. Στυλίδας, στην οποία να αναφέρεται ότι σαν Επιμελητήριο Φθιώτιδας είμαστε θετικοί και θα βοηθήσουμε να ξεπεραστούν τα όποια προβλήματα αναφύονται από την άμεση εκτέλεση της προμελέτης για την εκβάθυνση του διαύλου και της επιμήκυνσης της προβλήτας του υπάρχοντος λιμένα του Δήμου Στυλίδας, καθότι η όποια νέα μελέτη για δημιουργία νέων εγκαταστάσεων εμπορικού λιμένα απαιτεί αρκετό χρόνο και χρήματα και το λιμάνι στην φάση αυτή δεν μπορεί να μην λειτουργεί. Επίσης ένα δεύτερο σημείο παρέμβασής μας, θα είναι αυτό της μελλοντικής χωροθέτησης ενός βιομηχανικού πάρκου, όπου εκεί μπορούν να αναπτυχθούν οι όποιες εμπορικές, βιομηχανικές και βιοτεχνικές δραστηριότητες, μέσα στα σωστά περιβαντολογικά δεδομένα, με την προστασία και την οργάνωση που δίνει η λειτουργία μιας τέτοιας ΒΙΠΕ. Θέμα 5ο: Έγκριση συνεργασίας με τα ΕΛΤΑ για την είσπραξη των συνδρομών των μελών του Επιμελητηρίου μας μέσω ταχυπληρωμής. Το Διοικητικό Συμβούλιο ύστερα από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων ομόφωνα Α π ο φ α σ ί ζ ε ι εγκρίνει τη συνεργασία του Επιμελητηρίου μας με τα ΕΛΤΑ για την είσπραξη των οφειλόμενων συνδρομών των μελών μας μέσω ταχυπληρωμής και την υπογραφή σχετικής σύμβασης, βάση της οποίας θα ισχύουν τα ακόλουθα:Το κόστος που θα βαρύνει το Επιμελητήρίο μας θα είναι αυτό που προκύπτει για την παραγωγή, την εκτύπωση, την εμφακέλωση και την αποστολή των δελτίων ταχυπληρωμής, επί του αριθμού των μελών του Επιμελητηρίου μας, στα οποία θα σταλεί το δελτίο καθώς και το τέλος αποτύπωσης Χρονολογικού Σήμαντρου για την απόδειξη είσπραξης.Ενώ το κόστος με το οποίο θα επιβαρυνθεί το μέλος μας για την παραπάνω υπηρεσία θα είναι 1,02 € + ΦΠΑ = 1,21 ευρώ. | Θέμα 6ο: Διαμόρφωση πρότασης του Επιμελητηρίου μας προς το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σχετικά με το κόστος των διοδίων της Εθνικής Οδού. Το Διοικητικό Συμβούλιο ύστερα από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων ομόφωνα Α π ο φ α σ ί ζ ε ι να σταλεί επιστολή προς το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων όπου να τους τονίζουμε ότι είμαστε αρνητικοί με την επιβάρυνση του Νομού μας με πέντε (5) διόδια επειδή κατά την άποψη μας το οδόστρωμα ταλαιπωρείται από το βάρος και όχι από το ύψος του οχήματος, όπως επίσης ότι θεωρούμε ότι οι κλίμακες υπολογισμού των διοδίων θα πρέπει να γίνονται έχοντας σαν κριτήριο το βάρος του κάθε οχήματος και όχι με τη χρήση του ύψους του και θα προτείνουμε τους 3,5 τόνους σαν μέσο διαχωρισμού, κάτι που έτσι ή αλλιώς αναγράφεται στο κάθε όχημα.Επίσης, θα αναφέρουμε ότι η δημιουργία μετωπικών διοδίων είναι αναχρονιστική και ζημιογόνα και έχει εγκαταληφθεί από πολλές σύγχρονες κοινωνίες ενώ θα προτείνουμε ότι η ύπαρξη εισόδου και εξόδου με αντίστοιχο χιλιομετρικό κόστος, ίσως να αποτελούσε μια καλύτερη λύση από την υπάρχουσα. | Θέμα 7ο: Διαμόρφωση πρότασης του Επιμελητηρίου μας προς την Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας σχετικά με την πρόθεση – εξαγγελία της Κυβέρνησης για την δημιουργία ΚΕΠ Επιχειρηματικότητας. Το Διοικητικό Συμβούλιο ύστερα από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων ομόφωνα Α π ο φ α σ ί ζ ε ι να σταλεί επιστολή προς την Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κα Λούκα Κατσέλη ότι θεωρούμε ότι τα Επιμελητήρια δεν μπορούν σε καμιά περίπτωση να δεχθούν την ίδρυση ανεξάρτητων ΚΕΠ Επιχειρηματικότητας, γιατί κάτι τέτοιο υποβαθμίζει και απαξιώνει τον ρόλο τους και τα καθιστά ανενεργά όργανα χωρίς ουσία λειτουργίας καθόσον τα Επιμελητήρια όλης της Χώρας, έχουν την οργάνωση, την πείρα και τους μηχανισμούς, να υποστηρίξουν τις νέες αυτές λειτουργίες και αρμοδιότητες, πάντα με τις ανάλογες προσαρμογές σε προσωπικό και τεχνολογικό εξοπλισμό, αποφεύγοντας ταυτόχρονα την δημιουργία εκατοντάδων νέων θέσεων εργασίας και την δημιουργία νέων οργανισμών που γιγαντώνουν τον δημόσιο τομέα εις βάρος της εξυγίανσης της κρατικής μηχανής. Θέμα 8ο: Διάφορα Υπηρεσιακά – Ανακοινώσεις. Έγινε ενημέρωση του Διοικητικού Συμβουλίου για διάφορες ενέργειες του Επιμελητηρίου που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα και οι Σύμβουλοι κατέθεσαν τις απόψεις τους για διάφορα θέματα που τους απασχολούν. |
|
|