Ψηφιακή κάρτα εργασίας-ψηφιακό δελτίο αποστολής: Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε το Επιμελητήριο Φθιώτιδας

Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 5 Μαρτίου η ενημερωτική ημερίδα για την ψηφιακή κάρτα εργασίας και το ψηφιακό δελτίο αποστολής, που διοργανώθηκε από το Επιμελητήριο Φθιώτιδας σε συνεργασία με τις εταιρίες SOFTONEPROSVASIS & CLOUDSPARK.

Το έντονο ενδιαφέρον των επαγγελματιών για την ομαλή εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας στον τουρισμό και την εστίαση αποτυπώθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του αμφιθεάτρου της ΔΕΥΑ Λαμίας. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν λεπτομερώς για την εφαρμογή της στους κλάδους του  τουρισμού και της εστίασης καθώς και για το ψηφιακό δελτίο αποστολής και παρουσιάστηκαν διεξοδικά τα βασικά σημεία του νέου μέτρου, το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης και οι τρόποι εφαρμογής του.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Χρυσόστομος Καρέλλης αφού καλωσόρισε τους παρευρισκομένους έδωσε το λόγο στο Γενικό Γραμματέα Εργασιακών Σχέσεων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Νικόλαο Μηλαπίδη ο οποίος συμμετείχε διαδικτυακά και παρουσίασε το νέο πλαίσιο εφαρμογής της ψηφιακής κάρτας. Βασικοί εισηγητές της εκδήλωσης ήταν οι κύριοι Νικόλαος Φραγκιαδάκης, Λογιστής – Φοροτεχνικός Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Ιωάννης Τριανταφύλλου, Φοροτεχνικός – Σύμβουλος Επιχειρήσεων. Ο κ. Φραγκιαδάκης εξήγησε με παραδείγματα το νέο πλαίσιο εφαρμογής της κάρτας καθώς και του ΕΡΓΑΝΗ II και απάντησε στις ερωτήσεις των παριστάμενων σχετικά με κομβικά θέματα, όπως η απολογιστική δήλωση αλλαγών ωραρίου, η οργάνωση χρόνου εργασίας και υπερωριών, οι λεπτομέρειες που πρέπει να προσεχθούν στις συμβάσεις εργασίας, το 6 ήμερο, το 7ήμερο, οι προβλεπόμενες προθεσμίες και τα πρόστιμα.Στη συνέχεια ο κ. Τριανταφύλλου, ανέλυσε όλα τα κρίσιμα ζητήματα και τα επόμενα βήματα που θα απασχολήσουν τις επιχειρήσεις και εστίασε στις διαδικασίες εφαρμογής του ψηφιακού δελτίου αποστολής και συγκεκριμένα στη ροή της διακίνησης για α) απλές διακινήσεις και β) διακινήσεις αγαθών με μεταφόρτωση. Παρουσιάστηκαν οι προθεσμίες που αφορούν στην Α’ και στη Β’ Φάση, καθώς και οι συμβατικές υποχρεώσεις των εμπλεκόμενων μερών.

Στόχος της εκδήλωσης ήταν η σαφής και πρακτική κατανόηση των νέων υποχρεώσεων, τόσο για τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων όσο και για τους εργαζομένους τους, καθώς και για τα λογιστικά γραφεία που συνεργάζονται με τις επιχειρήσεις. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το ΔΣ της ΔΕΥΑ Λαμίας για την παραχώρηση της αίθουσας του αμφιθεάτρου με σκοπό την πραγματοποίηση της εκδήλωσης!

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το σύνδεσμο: https://psifiakikarta.gov.gr/

 

_1_F-873384482.JPG

 

 

_MG_2465_F-825870336.JPG

 

_MG_2468_F-809550054.JPG

 

_MG_2480_F393984347.JPG

 

_MG_2496_F199408499.JPG

 

_MG_2500_F-1333593406.JPG

 

_MG_2536_F-1621799616.JPG

 

_MG_2560_F-949898480.JPG

 

_MG_2562_F1099037284.JPG

 

_MG_2563_F721998898.JPG

 

_MG_2571_F-19177950.JPG

 

_MG_2590_F-334500010.JPG

 

_MG_2593_F-700552607.JPG

 

_MG_2608_F570311591.JPG

 

_MG_2636_F-138365197.JPG

 

_MG_2643_F-1090479862.JPG

 

_MG_2668_F-1537368294.JPG