• Επιμελητήριο Φθιώτιδας
  • Επιμελητήριο Φθιώτιδας
  • Σάββατο, 5 Ιουλίου, 2025
  • Κύπρου & Ανθήλης, Τ. Κ. 35133 Λαμία
  • Τηλ: 22310 22112, 21395 / Fax: 22310 30985
  • info@fthiotidoscc.gr
  • Επιμελητήριο Φθιώτιδας
    Επιμελητήριο Φθιώτιδας Το Επιμελητήριο Φθιώτιδας στηρίζει τις τοπικές επιχειρήσεις με υπηρεσίες, ενημερώσεις και δράσεις για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στη Φθιώτιδα. Μείνετε ενημερωμένοι για προγράμματα, εκδηλώσεις και ευκαιρίες χρηματοδότησης.
  • Σημαντικά Νέα
    • Newsletter Επιμελητηρίου Φθιώτιδας – Τεύχος Μαΐου 2025
    • Πρόσκληση συμμετοχής στην Διεθνή Έκθεση PLMA Chicago
    • Το Επιμελητήριο Φθιώτιδας στο Design Meeting του έργου ACE-EX στο Brno της Τσεχίας
    • Το επιμελητήριο
      • Χαιρετισμός Προέδρου
      • Ιστορικό Ίδρυσης
      • Αποστολή και Στόχοι
      • Διοικητική Επιτροπή
      • Διοικητικό Συμβούλιο
      • Διοικητικός Απολογισμός
      • Δικηγόρος ΥΓ.Ε.ΜΗ. Επιμελητηρίου
      • Επιστολές προς Υπουργεία και Φορείς
    • Συμμετοχή σε Προγράμματα
      • PAL PUSH II
      • FEA-VEE
      • ACE-EX
      • AKE Λαμίας
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ – ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
      • Επιμελητηριακή Πολιτική Εκθέσεων
      • Εκθέσεις – Επιχειρηματικές Αποστολές
      • Προκηρύξεις – Διαγωνισμοί
    • Ενημέρωση
      • Ανακοινώσεις – Δελτία Τύπου
      • Ηλεκτρονικό Περιοδικό
    • Επικοινωνία

Θετικές ανατροπές για τους καταναλωτές στην τηλεφωνία: Αυτόματη πίστωση για βλάβες και «δωρεάν» σπάσιμο συμβολαίου

  • 02/10/2018
  • Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου

Από χθες 1η Οκτωβρίου ισχύει το δεύτερο στάδιο των ρυθμίσεων που προβλέπονται στον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ,ο οποίος δημοσιεύθηκε τον Δεκέμβριο του 2017. Ο Κανονισμός καθορίζει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, με στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο.

Οι σημαντικότερες υποχρεώσεις που επιβάλλονται με το δεύτερο στάδιο ρυθμίσεων, μεταξύ άλλων, συνοψίζονται στα ακόλουθα θέματα:

Μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους

Στην πρώτη σελίδα της σύμβασης πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια, η ημερομηνία υπογραφής, η τελική τιμή χρέωσης του παγίου και οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό, το ύψος τυχόν επιδότησης και η απόσβεσή της, καθώς και τυχόν τέλος για διακοπή/καταγγελία σύμβασης ορισμένου χρόνου.

Επίσης, πρέπει να παρέχονται στον συνδρομητή δυνατότητες, όπως η άμεση ενεργοποίηση της σύνδεσης, ο καθορισμός ανώτατου ορίου χρέωσης για την ενεργοποίηση φραγής εξερχομένων, η εξαίρεση του αριθμού από τηλεφωνικούς καταλόγους.

Αυξάνεται η προθεσμία για την καταγγελία σύμβασης ορισμένου/αορίστου χρόνου αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο.

Ο συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας ενημερώνεται υποχρεωτικά, όταν υπερβαίνει το 80% των λεπτών ομιλίας/SMS/MB του προγράμματός ή πακέτου προπληρωμένων υπηρεσιών. Ειδικά, για τα MB ενημερώνεται επίσης, υποχρεωτικά, και όταν καταναλώσει το 100% του όγκου.

Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, πρέπει να πιστώνεται αυτόματα και εντός τετραμήνου στον λογαριασμό του συνδρομητή,το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής μπορεί να καλεί, χωρίς χρέωση, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών που διαθέτει ο πάροχος.

Ο συνδρομητής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να διακόπτεται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή (εκτός εάν ο καταναλωτής έχει ζητήσει συγκεκριμένη ημερομηνία).

Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.

Previous Post

ΕΠΕΙΓΟΝ - ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

Next Post

Το Επιμελητήριο δεν θα εξυπηρετεί κοινό την Πέμπτη 4-10-2018 απο 12:00 - 15:00

  • Ανακοινώσεις – Δελτία Τύπου (4.267)
  • Ειδική Πληροφόρηση (61)
    • Γραφεία ΟΕΥ Ελληνικών Πρεσβειών (1)
    • Εκθέσεις – Δραστηριότητες (27)
      • Εκθέσεις – Επιχειρηματικές Αποστολές (27)
    • Προκηρύξεις – Ειδ. Πληροφ. (33)
      • Προκηρύξεις – Διαγωνισμοί (32)
      • Προσφορές – Ζητήσεις (1)
  • Ηλεκτρονικό Περιοδικό (1)
  • Σημαντικά Νέα (5)
  • Συμμετοχή σε Προγράμματα (27)
    • ACE-EX (10)
    • AKE Λαμίας (4)
    • FEA-VEE (8)
    • PAL PUSH II (5)
  • Το Επιμελητήριο (44)
    • Διοικητικός Απολογισμός (8)
    • Επιστολές προς Υπουργεία και Φορείς (36)

Πρόσφατα Άρθρα

  • Πρόσκληση σε ενημερωτική Εκδήλωση
  • Ενημερωτικά Οικονομικά Δελτία απο τα Γραφεία ΟΕΥ των Ελληνικών Πρεσβειών
  • Προσφορές και ζητήσεις προϊόντων και Επιχειρηματικών ευκαιριών απο το ΕΒΕΑ
  • Αναμένεται νέα δράση ενίσχυσης με τίτλο «ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΜIKΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ» συνολικού ύψους 200 εκ. €
  • Το Επιμελητήριο Φθιώτιδας για την άμεση εφαρμογή του Ψηφιακού Πελατολογίου στα συνεργεία αυτοκινήτων και συναφείς επιχειρήσεις

Ωράριο Λειτουργίας

Δευτέρα με Παρασκευή
08:00 - 14:00

Επιμελητήριο Φθιώτιδας

Διεύθυνση Κύπρου & Ανθήλης, Τ. Κ. 35133 Λαμία

Τηλέφωνο 22310 22112
22310 21395
Fax: 22310 30985

Email info@fthiotidoscc.gr

Ακολουθήστε μας

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

  • Copyright 2025 Powered by Knowledge A.E.
Επιμελητήριο Φθιώτιδας
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}