|
IMG_0173_F20556.JPG |
|
Το Σάββατο 19 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία το προγραμματισμένο σεμινάριο μάρκετινγκ στο Επιμελητήριο Φθιώτιδας. Το Επιμελητήριο σε συνεργασία με την Ατλαντίς Συμβουλευτική Κεντρικής Ελλάδας, διοργάνωσαν ένα ομολογουμένως επιτυχημένο σεμινάριο γύρω από τις τεχνικές του μάρκετινγκ, τόσο στην προβολή & προώθηση καταναλωτικών προϊόντων, όσο και για τις διαδικασίες εξαγωγών.
Μέσα από τις εισηγήσεις τους οι 2 καθηγητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που ήταν προσκεκλημένοι, οι κ.κ Διονύσιος Σκαρμέας και Παρασκευάς Αργουσλίδης, ανέλυσαν τις διαδικασίες μάρκετινγκ που πρέπει να ακολουθούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Πιο συγκεκριμένα, αναλύθηκαν οι βέλτιστοι τρόποι προώθησης των προϊόντων τους σε τοπικές αγορές, παρουσιάσθηκαν παραδείγματα για ευπαθή προϊόντα (perishable products), για καταναλωτικά προϊόντα ταχείας κυκλοφορίας (fast moving consumer products), καθώς και για διαρκή καταναλωτικά προϊόντα (durable products). Επιπλέον, στο 2ο σκέλος του σεμιναρίου έγινε συζήτηση για την εξαγωγική διαδικασία: βαθμός εξαγωγικής ετοιμότητας, επιλογή διεθνών αγορών, έρευνα αγοράς και έρευνα μάρκετινγκ, βαθμός εμπλοκής και τρόποι εισόδου σε ξένες αγορές, διεθνής στρατηγική μάρκετινγκ (προϊόν, τιμολόγηση, διανομή και επικοινωνία) και εξαγωγικό σχέδιο μάρκετινγκ. Οι συμμετέχοντες συνάδελφοι - επιχειρηματίες, που ανήλθαν στους 25, μπόρεσαν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους γύρω από αυτόν τον τομέα, καθώς μετά το πέρας των εισηγήσεων ακολούθησε αναλυτική συζήτηση και παρουσίαση πραγματικών περιστατικών των επιχειρήσεων που ακολουθούν σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ.
|