Δύο Μεγάλα Θεματικά Σαλόνια με σημαντικούς εκπροσώπους της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων-ποτών θα βρίσκονται στο επίκεντρο των δυο διοργανώσεων. Το πρώτο σαλόνι θα εστιάσει στο Ελαιόλαδο και την Ελιά, τους θησαυρούς της ελληνικής γης και της μεσογειακής διατροφής και Tο δεύτερο σαλόνι θα εστιάσει στα Αποστάγματα και τους «πρωταγωνιστές» τους, το ούζο και το τσίπουρο.
Άκρως ικανοποιημένοι δήλωσαν οι επισκέπτες των εκθέσεων «Detrop» και «Oenos», οι οποίοι αυξήθηκαν κατά23%από το 2013 στο 2015, και από 25.850 που ήταν το 2015 ξεπέρασαν τους31.000το2016στη Detrop Boutique. Για το2017η πρόβλεψη είναι ότι η επισκεψιμότητα θα ξεπεράσει τους35.000 στοχευμένους εμπορικούς επισκέπτες.
HDETROP, ως πρωτοπόρος, πραγματοποιεί και ενσωματώνει στη διάρκεια της έκθεσης, καινοτόμες παράλληλες εκδηλώσεις οι οποίες καλύπτουν πολλά επίκαιρα ζητήματα του κλάδου των τροφίμων-ποτών, με κύριο γνώμονα την εξωστρέφεια. Εμπλέκοντας ενεργά τουςHOSTED BUYERSστο «παιχνίδι», εντάσσοντας τους εκθέτες και τα προϊόντα τους στις γευσιγνωσίες και παντρεύοντάς τα με αυτά άλλων εκθετών, ηDETROPδημιουργεί έναν πρωτότυπο και διαδραστικό τρόπο προβολής.
Το έργο εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΚτΠ του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών και συγχρηματοδοτείται κατά 80% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ)